Emeq is rijk aan functies om al jouw werkzaamheden te automatiseren.
Op het dashboard hebben wij alle belangrijke informatie voor je samengevat. Zie nu in één overzicht de prioriteit van de dag!
Maak rollen zoals uitvoerder, projectmanager, aannemer en personeel aan en wijs ze machtigingen toe. Elke gebruiker kan dan inloggen in haar eigen portaal.
Emeq kunt u verschillende documenten zoals, bijlage, certificaten, tekeningen of apk opslaan. Door een vervaldatum in te vullen krijgt u van te voren een mededeling over te verlopen documenten.
Gebruikers kunnen hun uren ter goedkeuring aanbieden. U
Dankzij de urenregistratie wordt automatisch een mandagenregister / urenoverzicht gegenereerd. Met een klik kunt u het als bijlage aan uw productielijst toevoegen en meesturen.
Uw aannemer hoeven geen facturen meer op te sturen. Dankzij de urenregistratie kunt u het automatisch genereren.
Maak inkooporders aan en stuur ze naar uw aannemers.
Door uw besteklijsten te importeren kunt snel en eenvoudig productielijsten aanmaken en emailen. Na goedkeuring kunt u het meteen omzetten naar een factuur.
U kunt gemakkelijk facturen aanmaken en in een overzicht bijhouden wat niet betaald en verlopen is.
U kunt inkomsten en uitgaven categoriseren, zodat u een gedetailleerde weergave van de balans krijgt.
U kunt makkelijk projecten aanmaken en beheren. Zo heeft u altijd een overzicht van uren, voortgang, resultaat en nog veel meer.
Projecten of gebruikers kunt u in Emeq op een gemakkelijke wijze inplannen, die ook makkelijk leesbaar zijn voor eenieder.
Neem al uw voertuigen en apparatuur op in Emeq. Hierin kunt u kilometer-registratie bijhouden, maar ook de onderhoudsbeurten beter beheren en bijhouden welk apparatuur in welk voertuig zit.
Door uw bankkoppeling te activeren, kunt u alle transacties bijhouden en betaalde facturen meteen verwerken. EN u kunt ook gemakkelijk losse of batch betalingen uitvoeren.
In deze pagina hebben wij alle belangrijke informatie voor je verzameld. Zie nu in één overzicht de prioriteit van je werkdag!
In de infra kennen wij de gebruikers; klant, aannemer, personeel & klant. Maak nu voor al deze gebruikers een eigen online omgeving.
Maak nu voor iedere opdracht een project aan. Houd nu een compleet overzicht van de aannemers, uren, inkomsten en uitgaven.
Elke inkomst en uitgaven kunnen wij voor je categoriseren. Hierdoor krijg je van ons een gedetailleerd weergave van je balans.
Laat je aannemers de uren ter goedkeuring via Emeq inleveren. Vervolgens kun je de uren gemakkelijk omzetten in self billing factuur.
Emeq genereerd de meest voorkomende documenten zoals; productielijst, mandagen- register, inkooporder en (self billing) factuur.
Maak je account gebruiksvriendelijker met een waardevolle bankkoppeling. Upload ook je documenten automatisch naar je Yuki account.
Wil je een mededeling doen naar een gebruiker, groep of iedereen? Voor interne communicatie is dit functie zeker handig en onmisbaar.
Neem al je voertuigen en apparatuur op in Emeq. Hierin kun je kilometerregistratie bijhouden, maar ook de onderhoudsbeurten beter beheren.
Maak meerdere rekeningen aan. Zo kun je de uitgaven of inkomsten daarin verdelen. Het is ook mogelijk om daaruit betalingen te verrichten.
Projecten, aannemers of personeel kun je in Emeq op een gemakkelijke wijze inplannen die ook makkelijk leesbaar is voor een ieder.
Emeq is de enige software die goed aansluit op al uw processen in de bouw & infra. Wil jij ook overstappen naar éénvoudig en overzichtelijk werken?
Vraag dan snel een demo aan!
Emeq B.V.
Tokyostraat 17-F
1175 RB LIJNDEN
Kamer van Koophandel: 84148691
BTW nummer: NL863113114B01
Wilt u liever gelijk met ons in contact komen? Laat een verzoek achter en wij bellen u binnen no-time terug!