Gebruikersportaal

Emeq heeft de belangrijkste data op een overzichtelijke en begrijpelijk manier in kaart gebracht door middel van dashboarding. Hier vind je een samenvatting van het financiële plaatje, (bijna) verlopen documenten, planning en mededelingen.

Soorten gebruikers

Binnen Emeq kennen wij verschillende gebruikers zoals; 

  1. Personeel;
  2. Klanten;
  3. Aannemers; en
  4. Leveranciers.

Per bedrijf maken we onderscheid tussen de debiteuren en crediteuren. We hebben ook de mogelijkheid gegeven om de klanten zowel particulier als zakelijk op te nemen in het systeem. Door middel van deze verdeling kunnen wij alle betrokkenen correct registreren in Emeq en een compleet overzicht geven in het proces.

Betrek uw opdrachtgevers in het proces

Omdat Emeq speciaal voor de bouw en infra is ontwikkeld zijn alle modules gekoppeld met elkaar. Bij het maken en versturen van:

  • Productielijsten;
  • Mandagenregisters;
  • Inkooporders; en
  • (Self billing) facturen


Kunnen benodigde gegevens automatisch ingevuld worden in de desbetreffende pagina. Hierdoor is het zoeken naar gegevens makkelijk en overzichtelijk, omdat alle ingevulde gegevens onder elk profiel apart wordt bijgehouden.

Zakelijke- als particuliere klanten​

Emeq wordt voornamelijk gebruikt door bedrijven die op basis van B2B model werken. Maar het is ook mogelijk om particuliere gebruikersaccounts te maken. Hierdoor kan je ook facturen maken voor particuliere klanten

Rollen & rechten

Elke gebruiker heeft zijn eigen unieke online omgeving. Alle overige en onnodige functies die niet met een rol te maken hebben worden ook niet standaard weergegeven. Aannemer heeft in meeste gevallen de minste functies nodig in het systeem. Daarom kun je vanuit een admin account voor iedere gebruiker machtigingen toe- of afwijzen. Hierdoor kun je zelf Emeq op maat inrichten die goed aansluit op jouw werkwijze!

Gebruikerspagina

In de pagina van een aannemer stel je vast welke werkzaamheden die gaat uitvoeren samen met welke prijs daarbij is afgesproken. Deze gegevens worden vervolgens automatisch ingevuld bij het maken van self billing facturen. Ook vind je in ieders pagina zijn eigen uren, documenten en mededelingen, zodat je niet langdradig hoeft te zoeken in andere pagina’s.

Bel me terug

Wilt u liever gelijk met ons in contact komen? Laat een verzoek achter en wij bellen u binnen no-time terug!